رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

خدمات دندان پزشکی رایگان در سقز

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۵۹۲۰
خدمات دندان پزشکی رایگان در سقز
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به منظور ترویج بهداشت دهان و دندان و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان، اردوی یک روزه در منطقه بسطام سقز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد رستگار خسروی اظهار داشت: در این اردوی جهادی ۶ یونیت سیار مجهز به تجهیزات دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تامین شد و در اختیار دانشجویان و کادر درمان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: یک تیم ۱۰ نفره از دانشجویان دندانپزشکی به همراه اساتید دانشگاهی توانستند در این اردوی جهادی یک روزه خدمات مطلوبی به مراجعه کنندگان در منطقه بسطام سقز ارائه دهند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده مشخص شد درصد بالایی از جمعیت منطقه بسطام از پوسیدگی دندان رنج می برند که علاوه بر خدمات دندانپزشکی یک هزار و ۲۰۰ عدد دهان شویه و مسواک به صورت رایگان در اختیار ساکنان این منطقه قرار گرفت.

خسروی که عضو هیئت علمی این دانشکده و متخصص اندودانتیکس است، ادامه داد: در این اردوی جهادی یک روزه علاوه بر ارائه ۱۶۵ نوع خدمات دندانپزشکی شامل جرم گیری، پر کردن و کشیدن دندان بود به دانش آموزان منطقه بسطام نیز آموزش های لازم در زمینه دهان و دندان ارائه شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور کاهش خطر ابتلا به کرونا، تمام پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات دندانپزشکی رعایت شد و از تجهیزات فردی و یک بار مصرف برای مراجعه کنندگان استفاده شد.

به گفته رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تا کنون ده ها اردوی جهادی در زمینه بهداشت و دندان در مناطق مختلف استان برگزار شده است و در آینده نزدیک نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی، همت کادر درمان، همکاری دانشجویان رشته دندانپزشکی شاهد برگزاری چنین اردوهای جهادی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز