فرماندار ارومیه:

کرونا را با هم شکست خواهیم داد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۶۲۲۱
کرونا را با هم شکست خواهیم داد
فرماندار ارومیه در پیامی گفت: کرونا را با هم شکست خواهیم داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه که به بیماری منحوس کرونا مبتلا شده در پیاپی نوشت که این بیماری را به کمک هم شکست خواهیم‌داد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

مردم ایران و جهان و بخصوص مردم عزیز ارومیه، بیش از ۷ ماه است که با ویروس کرونا درگیر هستند و متاسفانه در این مدت هموطنان بسیاری را در مسیر مبارزه با این بیماری از دست دادیم؛ ولی قطعاً همدلی، امید به آینده ای بهتر و رعایت پروتکل های بهداشتی، رمز پیروزی ما بر این میهمان ناخوانده خواهد بود.

در چند روز اخیر که میزبان این میهمان ناخوانده بوده و بخشی از دستگاه تنفسی (ریه هایم) درگیر این ویروس منحوس شده، حمایت ها و تماس های انرژی بخش همکاران مختلف دستگاهها، دوستان و آشنایان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، هنرمندان و اقشار مختلف جامعه، عزم بنده را در مبارزه با ویروس کرونا و خدمت شایسته به مردم ارومیه راسخ تر ساخته و سنگینی تعهداتم به این آب و خاک را چندین برابر گردانید.

همچنان ایمان دارم با امید به آینده و رعایت کامل توصیه های بهداشتی، به زودی در کنار شما و با هم کرونا را شکست داده و همواره گام هایی بلند در مسیر توسعه و پیشرفت دیار علم و فرهنگ خواهیم برداشت.

صمیمانه سپاسگزار مردم عزیز ارومیه و تمامی بزرگوارانی هستم که تا به امروز اینجانب را در مبارزه با ویروس کرونا تنها نگذاشتند و امیدوارم شایسته الطاف ارزشمند شما باشم.

در پایان بهبودی برای تمام بیمارانی که با این ویروس درگیر هستند و علی الخصوص همکار بسیار عزیزم جناب آقای آرش علیزاده که از ابتدا به عنوان هماهنگ کننده ستاد کرونای شهرستان فعالیت داشته و اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان امام بستری هستند و نیز تندرستی و سلامت کادرهای درمانی و بهداشتی را از خداوند متعال خواهانم.

علیرضا ملامحمدی زاده
فرماندار شهرستان ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز