نماینده ولی فقیه در لرستان :

مجمع خیرین سلامت بازوی توانای مردمی حوزه سلامت است / زمینه برای استفاده از ظرفیت‌ خیرین فراهم شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۱:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۱
مجمع خیرین سلامت  بازوی توانای مردمی حوزه سلامت  است   /  زمینه  برای استفاده از  ظرفیت‌ خیرین  فراهم شود
حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی مجمع خیرین سلامت استان این مجمع را بازوی توانای مردمی حوزه سلامت دانست.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حجت الاسلام شاهرخی در دیدار با همتی مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین سلامت استان لرستان ، اظهار کرد: مجموعه خیرین سلامت جایگاهی جهت پیوند بین خیرین برای رسیدن اهداف مقدس و رفع نیازهای سلامت کشور است.

او افزود: خوشبختانه مجمع خیرین سلامت در شهرهای مختلف استان توسط افرار متعهد،دانا و با تجربه اقدامات بسیار خوبی  صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  تصریح  کرد:  مقام معظم رهبری همواره بر اینکه مردم در عرصه های گوناگون نیکوکاری باشند تاکید دارند که مجمع خیرین سلامت دارای چنین جایگاهی است و با افزایش مشارکت های مردمی باید با قدرت کار خود را ادامه بدهند.

 حجت الاسلام شاهرخی  ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت استان این مجمع را بازوی توانای مردمی حوزه سلامت دانست و  یادآورشد:  با تقویت این مجموعه می‌توان از نظر ظرفیت خیرین و نیکوکاران سلامت به نفع این حوزه نهایت بهره برداری را کرد وضمن رفع موانع بر سر راه این اقدام خداپسندانه از تمام ظرفیت های موجود در ترغیب وتشویق افراد خیرخواه برای مددجویی در همه حوزه های سلامت اعم از کارهای عمرانی کمک های معیشتی، بهداشتی و........ نهایت استفاده را برد.

او وجود کارهای عمرانی خیرین و نیکوکاران در شهرهای مختلف استان را نشان دهنده کوشش و پویایی مجمع خیرین سلامت دانست و همه مدیران استانی از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، باید فعالیت این مجمع و کلیه فعالیت های خیرین و نیکوکاران را فرصتی دانسته و بیش از گذشته زمینه را برای ظرفیت‌های خیرین که در داخل و بیرون از استان حضور دارند، فراهم کنند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه