رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون استاندار لرستان:

تاکید بر انجام بر خورد قاطع با گرانفروشی / ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص تغییر قیمت ها / وضعیت مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۵
تاکید بر انجام بر خورد قاطع با گرانفروشی   /  ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص تغییر قیمت ها /   وضعیت مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است
محمودثمینی گفت: اقناع مردم و اطلاع رسانی عمومی در خصوص مسائل روز جامعه از وظایف شورای اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ثمینی  در بیست و دومین جلسه این شورا با اشاره به فضاسازی معاندین علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی ،اظهار کرد: دشمنان انقلاب چون اعتقادی به اصل نظام ندارند با دولت به مخالفت بر می خیزند.

او با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی مردم، افزود:  مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند و دولت اقدامات ،تدابیر و پیگیری هایی را انجام می دهد که لازم است امورات انجام شده و در حال انجام، اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها، یادآورشد: شورای اطلاع رسانی لازم است در خصوص تورم ، گرانی و پدیده گرانفروشی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، اقدامات دولت را درست و شفاف به مردم برساند.

 ثمینی با تاکید بر انجام بر خورد قاطع با گرانفروشی گفت: اگر در جایی گرانفروشی غیر منصفانه ، خودسرانه و بی پروا انجام شده باشد، حتما برخورد لازم اعمال می شود چون مردم باید پاسخ عملی ما را ببینند.

او برضرورت اقناع عمومی و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص تغییر قیمت برخی از خدمات و اجناس تاکید کرد تا مردم بدانند چرا تغییر قیمت به وجود آمده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارلرستان با اشاره به کرونا، شرایط جهانی و فشارهای سیاسی و ظالمانه ای که علیه نظام اسلامی وجود دارد ،گفت: لازم است اوضاع داخلی بخوبی مدیریت شده تا بی نظمی های اقتصادی کنترل شود.

اوتصریح کرد: به این منظور هم مشکل و هم اقدامات انجام شده را برای مردم تبیین کنیم و لازم است تمام تلاش روابط‌عمومی‌ها در جهت بیان عملکرد اقدامات دولت باشد.

ثمینی به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است.

او درخصوص فعالیت مدارس افزود: وضعیت مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب بکار گرفته  و اگر کوچکترین خطری در زمینه سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان وجود داشته باشد،مدارس تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

ثمینی  عنوان  کرد: با همکاری رسانه ملی کارگروهی متشکل از حوزه اقتصادی ،بازرسی ، نظارت و سازمان صمت تشکیل شده و در زمینه مسائل اقتصادی برای مردم توضیحات لازم را ارائه دهند.

 

 

نظر شما