مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

لزوم مدیریت درست رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در بحث اطلاع رسانی بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۱:۳۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸۷
لزوم مدیریت درست رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در بحث اطلاع رسانی بیماری کرونا
احمدحسین فتایی گفت: افزایش زمینه شیوع ویروس کرونا در ماه های آینده مهمترین دغدغه ای است که افکار عمومی را به خود مشغول ساخته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛  فتایی در  شورای اطلاع رسانی استان ،اظهار کرد: در جلسه قبل شورا مصوب گردید که دستگاه های اجرایی و نهاد های حکومتی با محوریت روابط عمومی های خویش نسبت به انعکاس درست خدمات نظام و دولت به مردم اقدام نمایند و در همین راستا در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری نمایشگاه " چهل سال اقتدار " بودیم که لازم است از مجریان برگزاری آن تقدیر کنیم.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: تقویت روابط عمومی دستگاه های اجرایی لازمه و پیش شرط انعکاس خدمات صورت گرفته است و مدیران می بایست در خصوص تقویت نیروی انسانی و تجهیزات روابط عمومی ها اقدام نمایند.

فتایی بیان کرد: لازم است کمیته های زیر مجموعه شورا به صورت منظم جلسات و نشست های خود را با دستگاه های عضو کمیته برگزار و در جلسه اصلی با پیشنهادات تدوین شده و گزارشات دقیق حضور یابند تا مصوبات شورای اطلاع رسانی از قوت بیشتری برخوردار باشد.

او خاطر نشان کرد: افزایش زمینه شیوع ویروس کرونا در ماه های آینده مهمترین دغدغه ای است که افکار عمومی را به خود مشغول ساخته و لازم است رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها و نهادها در این خصوص مدیریت درستی بر مخاطبان خویش داشته باشند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه