امام جمعه مهریز:

با تحقق جهش تولید راهکار مشکلات اقتصادی است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۶۳۴۳
با تحقق جهش تولید راهکار مشکلات اقتصادی است
امام‌جمعه مهریز گفت: تحقق عملی شعار انتخابی جهش تولید با حمایت دولت و مشارکت مردم و بخش‌خصوصی موجب برون‌رفت مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز سه‌شنبه شب در جمع مدیرعامل، کارشناسان و کارگران کارخانه سیمان شهرستان با قدردانی از فعالیت این واحد تولیدی افزود: برای جهش تولید باید همه مسوولان در عزمی جدی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری وارد عرصه تلاش مضاعف شوند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمنان برای به زانو درآوردن نظام اسلامی افزایش یافته که تاکنون با وجود تمامی اهداف و اقدامات جزو شکست و رسوایی چیزی عایدشان نشده است ادامه داد: نقش اصلی در جهش تولید بر عهده واحدهای تولیدی و صنعتی است .

امام جمعه مهریز اظهار کرد: برای حل معضل بیکاری و تولید و اشتغال بیشتر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده است بخش‌خصوصی با حمایت و همراهی مسوولان باید از آن برای تحقق شعار راهبردی امسال استفاده کند.

محی‌الدینی، کارخانه سیمان منطقه را جزو واحدهای موفق و موثر در تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی در تامین نیازهای  مردم داشته و باید همچنان با برنامه‌ریزی و همکاری در خدمت جامعه اسلامی باشد.

در این دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مهریز گزارشی از اقدامات، نیازها و برنامه‌های امسال به خصوص تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری ماموریت‌ها در شهرستان ارایه کرد.        

سالانه حدود یک میلیون تن سیمان در این واحد صنعتی تولید که علاوه بر مصرف استان به کشورهای همسایه، آسیای میانه و خلیج فارس ارسال می‌شود، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی سیمان مهریز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز