مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

نظارت بر نانوایی های استان تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۶۴۱۸
نظارت بر نانوایی های استان تشدید می شود
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: نظارت بر نحوه عرضه نان به لحاظ وزن، کیفیت و قیمت تشدید می شود.

به گزارش برنا،حسین وطن دوست در جلسه شورای آرد و نان استان تصریح کرد:در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در خصوص عدم رعایت وزن چونه، قیمت ، کیفیت و تعطیلی خودسرانه واحد برخوردهای لازم انجام می شود.

وی اظهار کرد: رعایت کیفیت پخت باعث می شود ضایعات کمتری در خصوص نان داشته باشیم که این موضوع نیز نیاز مند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به گزارشات انجام شده در خصوص تعطیلی خودسرانه واحد نانوایی در برخی محلات افزود: نانوایی ها برای تعطیلی واحد باید مرخصی داشته باشند و در غیر این صورت طبق قانون عمل و برخورد می شود.

وطن دوست بر رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها تاکید کرد و خواستار بازرسی مستمر از نانوایی ها توسط دستگاههای مربوطه شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در ادامه به ممنوعیت صدور مجوز جدید نانوایی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به تعداد کافی نانوایی در سطح شهرها وجود دارد و در صورت نیاز به نانوایی در شهرک های تازه تاسیس بررسی های لازم انجام می شود.

در این جلسه دستگاههای مرتبط در خصوص توزیع و مصرف آرد یارانه ای ، قیمت نان فانتزی و بازرسی از واحدهای نانوایی گزارشاتی ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز