شهردار سنندج خبر داد:

پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۶۴۲۰
پروژه مجتمع تجاری سنه سنتر به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید
شهردار سنندج اعلام کرد: در راستای حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" که با مشارکت سرمایه گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق در حال اجرا است به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، شهردار سنندج به همراه جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهر سنندج و رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از طریق ویدیو کنفرانس طرح پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" ارائه و این طرح به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

شهردار سنندج اظهار داشت: با هدف انتقال و جابجایی بازارچه تاناکورا احداث پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در دستور کار قرار گرفت.

مهندس حشمت اله صیدی گفت: عملیات احداث این پروژه با مشارکت سرمایه گذار خارجی از اقلیم کردستان با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی با مشارکت شهرداری سنندج در حال انجام است.

وی اعلام کرد: در راستای حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" که با مشارکت سرمایه گذار خارجی از اقلیم عراق آغاز شده به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

 صیدی گفت: پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در زمینی به مساحت بیش از 6۰ هزار متر مربع و مساحت عرصه بیش از ۱۵ هزار و 500 مترمربع  در بلوار پاسداران در حال احداث است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در شش طبقه شامل 4 طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ احداث می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز