شهردار سمنان خبر داد:

افتتاح پارک بانوان سمنان در میلاد حضرت زهرا(س)

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۶۴۴۹
افتتاح پارک بانوان سمنان در میلاد حضرت زهرا(س)
شهردار سمنان گفت: پارک بانوان سمنان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های بانوان در کشور است که عملیات اجرایی آن این روزها شتاب بیشتری گرفته است و همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید محمد ناظم‌رضوی در نشست مشترکی که با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان و مشاور شهردار در امور بانوان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان شهر به مکانی که مختص خودشان باشد و در آن به راحتی به فعالیت‌های ورزشی بپردازند نیاز دارند و ما باید پاسخگوی نیاز آنان که نیمی از شهروندان ما را تشکیل می‌دهند باشیم.

وی افزود: این پارک پنج هکتاری دارای زمین‌های اسکیت، ورزش صبحگاهی، تنیس روی میز، تنیس، مینی گلف، بدمینتون، والیبال، والیبال ساحلی و بسکتبال است و تصمیم داریم با افزایش فضای در نظر گرفته شده برای این پارک بخشی از آن را هم به رشته جذاب و پرهیجان پینت بال یا تیر و کمان اختصاص دهیم.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: برای اتمام این مجموعه بزرگ و سرعت بخشیدن به ساخت آن نیازمند تأمین اعتباراتی هستیم که امیدواریم از سوی استانداری و با حمایت مسئولان شهرستان و استان محقق شود.

ناظم‌رضوی ابراز امیدواری کرد: این پارک همزمان با میلاد خانم فاطمه زهرا (س) در بهمن ماه امسال به روی بانوان شهر اخلاق گشوده شود.

مهسا شاه‌محمدی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز در این نشست، گفت: با پیگیری‌های و تلاش‌های معاون عمرانی استاندار و شهردار سمنان پروژه پارک بانوان بعد از ۱۱ سال سردرگمی از سر گرفته شد و بالاخره بانوان مرکز استان هم داشتن فضایی اختصاصی را در این شرایط حساس تجربه خواهند کرد.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با خانم ابتکار امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای را برای این پروژه مهم جذب کنیم تا ساخت این پارک تسریع شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سمنان همچنین خواستار ایجاد بازارچه در این پارک شد و گفت: در این بازارچه بانوان استان که مشاغل خانگی دارند می‌توانند به صورت موقت و فصلی اقدام به فروش محصولات خود کرده و در جهت کمک به اقتصاد خانواده خود گام بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز