خواص و فواید اسپند

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۵۴۳
خواص و فواید اسپند
شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می شود تعجب کنید اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده اسپند باعث چربی سوزی و لاغری می شود. اگر قصد وزن کم کردن دارید این مقاله را مطالعه کنید، چون اسپند علاوه بر خواص لاغری، خواص دیگری نیز دارد.با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خواص و فواید اسپند یا اسفندخصوصا در لاغری و ... بسیار است که این خواص و فواید عبارتند از :

خداوند متعال در گیاهان خواص شگفت انگیزی قرار داده که با مطالعه آن پی به قدرت او می بریم. یکی از همین گیاهان شگفت انگیز دانه اسفند یا اسپند است که خواص درمانی زیادی از جمله درمان یبوست، تقویت قوای جنسی، درمان درد سیاتیک، درمان کچلی یا شپش سر، درمان استرس و اضطراب، نرم کننده سینه، افزایش شیر مادران، جلوگیری از بروز حساسیت های پوستی، درمان بی اختیاری ادرار، رفع سنگینی گوش و کری گوش و ... دارد.

لاغری با اسفند روشی نوین و کاملا اثبات شده برای افرادی است که قصد کاهش وزن و تناسب اندامشان را دارند .اگر چه بسیاری از ما تاکنون فکر می کردیم که اسپند تنها برای دفع چشم زخم و نظر کارایی دارد اما با مطالعه مقاله سلامت وب امروز به این نتیجه خواهید رسید که می توانید از این گیاه شگفت انگیز برای درمان سایر مشکلات و کاهش وزن و رسیدن به لاغری نیز استفاده نمایید .

با توجه به طبیعت گرم اسفند این ماده می تواند در زمینه لاغری بسیار سودمند بوده و اثرات اعجاب بر انگیزی به همراه داشته باشد

یکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشد. اسفند یا اسپند ۷۰ مرض را درمان می کند، گرم و خشک است و لذا وزن را کم (کاهش وزن و لاغری) می کند و خوردن ۴۰ روز آن باعث روشن شدن حکمت در دل می گردد.

حداقل خوراک آن ۳ دانه و حداکثر یک قاشق غذاخوری است. اسفند مغز را گرم می کند و باعث شادابی مغز و زداینده میکرب هاست (مخصوصا صبح) و خوراک اسفند سودازدا و بلغم زدا است (به شرطی که جویده نشود). جویدن اسفند باعث سمی شدن آن می شود

اسفند یا اسپند را همه باید یک دوره ۴۰ روزه ، روزی یک قاشق مرباخوری اجرا کنند چون اسفند سودا زدا و بلغم زدا است، از این جهت شجاعت آفرین است و تقریبا همه بلغم اضافه دارند، اگر با خوردن آن مشکل دارید لااقل روزی یک مرتبه اسفند را دود کنید تا هم فضا و هم مغز استریل شود و در خانه هایی که مریض هست صبح و شب حتما دود کنند.

نظر شما