رییس هیئت اسکیت استان البرز:

نسل طلایی اسکیت البرز حمایت می‌خواهد / تمرکزمان بر احداث پیست استاندارد است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲۲
نسل طلایی اسکیت البرز حمایت می‌خواهد / تمرکزمان بر احداث پیست استاندارد است
رییس هیئت اسکیت استان البرز با تاکید براینکه تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا نسل طلایی اسکیت این استان را حفظ کنیم گفت: در این مسیر دشواری های فراوانی داریم که یکی از آنها فقدان پیست استاندارد است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: با یک کار جمعی و تلاش شبانه روزی به یکی از اصلی ترین کانون های پرورش استعدادهای اسکیت تبدیل شده ایم و در مسابقات کشوری و لیگ های مختلف خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی مطرح کرده ایم.

وی افزود: تمام این دستاوردها در حالی به دست آمده است که ما از حداقل زیرساخت ممکن یعنی پیست استاندارد محروم هستیم وهمین موضوع اهمیت وارزش کار خانواده بزرگ اسکیت البرز رادوچندان می کند.

رنجبر با بیان اینکه علیرغم همه کمبودها همراهی و حمایت فدراسیون واداره کل ورزش وجوانان را در کنار خود داشته ایم گفت: بهره مندی از پیست ورزشگاه آزادی برای تمرین ومسابقات  تیم های منتخب البرزیکی از اتفاق های خوب در دو سال اخیر بوده است.

متولی اسکیت البرز به تلاش های صورت گرفته برای احداث اولین پیست استاندارد این استان اشاره کرد و گفت: پس از جانمایی زمین در مجموعه انقلاب و تهیه نقشه های آن رایزنی هایی در سطح استانی و ملی برای تامین اعتبار آن داشته ایم اما تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده است.

رنجبر اضافه کرد: پیگیری ها و تلاش ها برای به نتیجه رسیدن این پروژه را ادامه می دهیم و در این مسیر نیازمند حمایت های مدیران شهری واستانی هستیم.

وی به آسیب های اسکیت البرز از شیوع کرونا سخن به میان آورد و گفت: جای تاسف است که عنوان کنم در بخش ورزشکار با کاهش روبرو هستیم و مربیان فعال ما در پیست های سطح استان امنیت شغلی خود را از دست داده اند و برای گذران زندگی به مشاغل دیگر روی آورده اند.درعین به دلیل استیجاری بودن بسیاری از پیست ها وبه تبع آن کاهش درآمدها  انتظار می رود در شرایط کنونی مالکان همراهی بیشتری با باشگاه ها ومربیان داشته باشند و در زمینه اجاره بها این عزیزان را همراهی کنند.

رنجبر در پایان تصریح کرد: در عین حال افزایش قیمت وسایل وتجهیزات اسکیت نیز مزید بر علت شده تا شاهد کاهش اسکیت سواران و چهره های مستعد در این رشته باشیم وخانواده ها در تامین نیاز فرزندان با دشواری های زیادی روبرو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز