سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی :

اولین رویداد تیم ملی فوتبال ساحلی اسفند ۹۹ برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۶۷۸۲
اولین رویداد تیم ملی فوتبال ساحلی اسفند ۹۹ برگزار می‌شود
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اولین رویداد ملی فوتبال ساحلی در قالب بازی‌های آسیایی اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ عباس هاشم‌پور روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی در سمنان در جمع خبرنگاران ابراز داشت: بازی‌های آسیایی فوتبال ساحلی اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که تعیین کننده سهمیه جام‌ جهانی است.
وی افزود: اردوی انتخابی تیم ملی از ماه آینده‌ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود.
هاشم پور اظهار داشت: بازی بازیکنان در لیگ برتر مورد رصد قرار می‌گیرد و براساس تحلیل بازیکنان، افراد به اردوی انتخابی دعوت می‌شوند.
وی ادامه داد: یک یا ۲ نفر از بازیکنان تیم فوتبال ساحلی سمنان بازی خوبی را در لیگ برتر امسال از خود نشان داده‌اند و به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی اضافه کرد: برگزاری لیگ فوتبال ساحلی در گذشته هفت ماه طول می‌کشید، اما اکنون با شیوع کرونا بازی‌ها به صورت مجتمع برگزار می‌شود و این شرایط حداقل از برگزار نشدن لیگ بهتر است.
وی بیان کرد: در آخرین رنکینگ جهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان رتبه پنجم را از آن خود کرده است و این جایگاه نشان گر وضعیت مطلوب این رشته ورزشی است.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا در صدر این رده بندی قرار دارد و این افتخاری بزرگ برای کشور است.
وی تاکید کرد: مسوولان با نگاه ویژه به فوتبال ساحلی توجه کنند تا بتوان با اعتبار کافی برای استعدادیابی و تحکیم و ماندگاری جایگاه فوتبال ساحلی گام‌های موثر برداشت.
وی اضافه کرد: در ورزش فوتبال ساحلی زمان لازم است تا یک جوان به بازیکن حرفه‌ای تبدیل شود و برای مغتنم شماردن زمان باید استعدادیابی از سنین پایه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه میزبانی گرفتن کار سختی است، افزود: استان سمنان در برگزاری و پابرجاماندن لیگ برتر فوتبال ساحلی در شرایط کرونا کمک شایانی کرد.
وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی استان سمنان باید تقویت شود، ادامه‌ داد: تیم استان سمنان باید حامی‌مالی بگیرد.

رقابت‌های مرحله رفت دور نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی روز گذشته در سمنان آغاز شد و تا جمعه ادامه دارد.

پارس جنوبی بوشهر، گلساپوش یزد و فرش حداد اصفهان سه تیم حاضر در رقابت ها هستند و تیم موج سواران نوشهر نیز در مسابقات حضور نیافته است.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز