رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان:

میزبانی بخش نیمه نهایی رشته های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۱
میزبانی بخش نیمه نهایی رشته های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شد
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بیان کرد: بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در 6 بخش و 29 رشته برگزار شد و میزبانی بخش نیمه نهایی رشته های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در 6 بخش و 29 رشته برگزار شد و میزبانی بخش نیمه نهایی رشته های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شد.

وی ضمن تقدیر از دانشگاه فنی و حرفه ای در ارتباط با اعطاء میزبانی در مرحله نیمه نهایی به این دانشگاه گفت : با عنایت به میزبانی شایسته مرحله نیمه نهایی، برگزاری کشوری رشته های بخش ادبی ، فناوری و پژوهش نیز به این دانشگاه سپرده شد .

مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای کل کشور گفت : در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت بر اساس تقویت هویت اسلامی - ایرانی ، تقویت مهارت های زندگی و تقویت هویت انقلابی برنامه‌ریزی و تبیین گردید .

وی اهداف کلی این جشنواره را گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از الگوهای دینی (رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع)، بزرگان و علمای اسلام و .....) ، گسترش و تقویت خود اتکایی و خودباوری ملی ، رشد خود آگاهی ، گسترش روحیه تفکر و بصیرت ، ارتقاء فرهنگ مسئولیت پذیری ، ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی و افزایش روحیه مطالبه گری نسبت به ارزش های انقلاب برشمردند .

 شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین در حال حاضر با داشتن بیش از 4 هزار دانشجو و 4 دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، مشغول به فعالیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز