استعلامات شهرسازی شهرداری منطقه ۵ ارومیه، الکترونیکی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۷۳۲۷
استعلامات شهرسازی شهرداری منطقه ۵ ارومیه، الکترونیکی شد
شهردار منطقه پنج ارومیه گفت: این منطقه از شهرداری ارومیه به‌عنوان پایلوت اجرای الکترونیکی شدن استعلامات با عنوان سیستم شهروندسپاری انتخاب و اجرای آن نیز آغاز شده‌است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، داریوش نوری شهردار منطقه ۵ ارومیه گفت: کلیه استعلامات این منطقه از شهر به‌عنوان پایلوت ارومیه در حال اجراست.

وی گفت: خدماتی شامل نقشه، پیگیری درخواست، اعلام هوشمند ضابطه، محاسبه تراکم مصوب و مجاز ساختمانی، محاسبه زیربنای ساخت در طبقات، محاسبه عوارض و صدور تراکم ساختمانی، بدهی عوارض نوسازی، بدهی عوارض صنفی، پیگیری قبوض نوسازی و سوابق پرداخت نوسازی و صنفی و استعلامات شامل استعلام بانک، ادارات و نقل و انتقالات، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، سوابق آرای کمیسیون و پیگیری و پرداخت عوارض نوسازی است.

شهردار منطقه پنج ارومیه اظهارکرد: این سیستم با هماهنگی سازمان فناوری شهرداری در حال اجراست و کلیه مراحل و آموزش آن بصورت برگه آموزشی آماده شده است.

نوری شیوع بیماری کرونا و آسایش شهروندان را به عنوان دلایل مهم اجرای این سیستم عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری ارائه پاسخ استعلامات در کمترین زمان و با کمترین مراجعه حضوری است.

نوری در خاتمه گفت: شهروندان برای استفاده از این خدمت باید به آدرس اینترنتی www.esup.urmia.ir/shahrvand مراجعه کنند.

نظر شما