امام جمعه یزد:

قدرت امروز ایران حاصل ایثار رزمندگان است

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۷۳۸۲
قدرت امروز  ایران حاصل ایثار رزمندگان است
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت:قدرت نظامی ، امنیتی و سربلندی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان پرتوان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا، "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد از فداکاری رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایمان و شهادت قدردانی کرد و افزود: با وجود دشمنی ها و توطئه های استکبارحهانی علیه ایران به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان همه آنها نقش بر آب شده است.
وی اظهار کرد: باید برای رفع بسیاری از مشکلات با الگو گرفتن از ارزش‌های دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و بین مردم و جوانان گسترش دهیم.
وی با اشاره جنگ روانی و اقتصادی دشمنان علیه نظام و انقلاب افزود: راه برون رفت از مشکلات حفظ روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تکیه به نیروهای توانمند بومی و تدوام ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که باید بیش از گذشته در جامعه ترویج پیدا کند.
ناصری یزدی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فشاری که بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شده است، تصریح کرد: توجه به تولید و رسیدگی به مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و ارزش نهادن به کار و فعالیت راهکار بسیاری از معضلات است.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید باید نصب العین مدیران اجرایی و دست اندکاران امر قرار گیرد که انجام آن موجب تولید و اشتغال بیشتر می‌شود.
وی توجه به مسایل فرهنگی و فرهنگ دینی را ضروری دانست و افزود: مسوولان برای انتقال فرهنگ دینی و ارتقای آن در جامعه به خصوص در میان خانواده ها و جوانان باید بیش از گذشته به برنامه ریزی و تلاش توجه کنند.
خطیب نمازجمعه یزد به توطئه های دشمنان به خصوص آمریکا و اروپا علیه ایران اشاره کرد و از مردم و مسولان خواست با همفکری و تعامل سازنده برای خنثی کردن اهداف شوم دشمنان وظایف خود را با همکاری مردم به نحو مطلوب انجام دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز