شهردار شاهدیه:

شهر شاهدیه کمترین بهره‌مندی از عوارض و مالیات واحدهای تولیدی خود را دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۷۶۰۴
شهر شاهدیه کمترین بهره‌مندی از عوارض و مالیات واحدهای تولیدی خود را دارد
شهردار شاهدیه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و گردشگری این شهر گفت: بخش زیادی از عوارض و مالیات واحدهای تولیدی شهر شاهدیه در سایر مناطق استان هزینه می شود که دور از عدالت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سیدعلی میرنژاد" شهردار شاهدیه در آیین بهره برداری از ۲ پروژه بوستان ولایت و بوستان خانواده و همچنین شروع عملیات اجرایی محور تفریحی و گردشگری شهر شاهدیه که با حضور "محمدرضا جمالی نژاد" معاون امور عمرانی وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر اهمیت طرح‌های عمران شهری گفت: سال ۹۸ به ازای هر نفر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه شد که ۶۰ درصد آن عمرانی و کمتر از ۳۵ درصد آن جاری بود.

میرنژاد افزود با اشاره به جمعیت ۲۰ هزار نفری شهر شاهدیه گفت: هم‌اکنون ۴۰۰ واحد تولیدی در شهر شاهدیه فعالیت دارند که با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده، بخش زیادی از عوارض و مالیات این واحدها در سایر مناطق استان هزینه می شود که دور از عدالت است.

وی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری شاهدیه ۲۵ میلیارد تومان تصویب شد که کمتر از ۲۰ درصد آن از محل عوارض ارزش افزوده و بقیه باید از سوی شهرداری و کمک های مردمی تامین گردد.

قابل ذکر است که پروژه بوستان ولایت در زمینی به مساحت بیش از هشت هزار مترمربع و بوستان خانواده با ۹ هزار مترمربع وسعت و با مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار داخلی شهرداری شاهدیه ساخته شد.

همچنین محور تفریحی گردشگری شهر شاهدیه با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان در کنار باغ های این شهر ایجاد می‌شود که شامل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه‌سواری به طول یک کیلومتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز