محمد نصرتی:

النصر حریف سختی برای پرسپولیس نیست/ لک اعتماد هواداران را جلب کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۷۶۴۳
النصر حریف سختی برای پرسپولیس نیست/ لک اعتماد هواداران را جلب کرد
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار حساس امروز این تیم با نماینده عربستان سعودی گفت: النصر حریف دردسرسازی برای پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد نصرتی جمعه شب در گفتگو با برنامه ورزش البرز اظهار کرد: با شناختی که نسبت به النصر دارم به نظر می رسد نماینده سعودی حریف راحت تری نسبت به السد و پاختاکور باشد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس مسیر سختی را تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان طی کرده است خاطرنشان کرد: پرسپولیس توانست با اعتماد به نفس و خودباوری از پس السد میزبان برآید و بازی محکمی مقابل پاختاکور ارائه دهد.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: عربستانی ها پاداش خوبی برای پیروزی مقابل پرسپولیس در نظر گرفته اند اما به شخصه معتقدم در نهایت ایران پیروز این دیدار خواهد بود.

نصرتی با اشاره به عملکرد درخشان حامد لک گفت: زمانی که با لک در تراکتور هم تیمی بودم به او گفتم که می تواند آینده خوبی در فوتبال داشته باشد و امروز از این بابت که حامد توانسته به پختگی لازم برسد و اعتماد هواداران را جلب کند خوشحالم.

وی تأکید کرد: پرسپولیس در تمامی پست ها از نفرات خوبی برخوردار است اما هنوز در خط حمله این تیم نقاط ضعفی دیده می شود که آرمان رمضانی با قرار گرفتن در شرایط بازی می تواند زوج خوبی را با آل کثیر تشکیل دهد.

 

نظر شما