۱۰ میلیارد ریال دستگاه استخراج ارز در تفت کشف شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۸۰۲۰
۱۰ میلیارد ریال دستگاه استخراج ارز در تفت کشف شد
فرمانده انتظامی یزد از کشف ۷۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد" افزود: به دنبال دریافت گزارش‌ مردمی مبنی بر راه‌اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی در یک انبار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی تخصصی و میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌های واصله با هماهنگی قضایی و با حضور ماموران پلیس آگاهی، پاسگاه انتظامی شیرکوه و نماینده اداره برق به محل موردنظر در روستای ده بالا اعزام شدند.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص تولید آن (ماینر) ساخته شد که واردات و استفاده از آن  در ایران غیرمجاز است.

استخراج ارزهای دیجیتال به خصوص نوع بیت‌کوین نیاز به مصرف بالای برق دارد به گونه‌ای که برای استخراج هر واحد بیت‌کوین نیاز به ۷۲ مگاوات ساعت برق است.

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
بهتر است در این زمان که از نظر داد و ستد پول کشور مشکل دارد
ارز دیجیتال بطور قانونی و کنترل شده رایج شود،و بهترین زمان برای مصرف برق ،در شبها در فصل تابستان و کلا درفصل های پائیز و زمستان و بهار با ارز دیجیتال معامله ارزی صورت پذیرد، بجای التماس کردن برای فروش برق به عراق و جمهوری آذربایجان و،،،،، که باارزش بیشتری خواهد بود و ضمنا دور زدن تحریم ها که بیشترین بازدهی اقتصاد مملکت را ایجاد مینماید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز