نشست هم اندیشی دبیران تشکلهای مردم نهاد جوانان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۸۱۵۱
نشست هم اندیشی دبیران تشکلهای مردم نهاد جوانان خراسان شمالی
نشست هم اندیشی و بررسی موانع و چالش های سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان شمالی در کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان خراسان شمالی اولین نشست هم اندیشی سمن های استان در سال ۹۹ با هدف بررسی عملکرد این مجمع و دریافت انتقادات و پیشنهادات دبیران تشکلهای مردم نهاد استان در روز پنجشنبه ۱۳۹۹/۷/۱۰ در محل خانه جوانان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که با حضور آقایان اکبرزاده (معاون امور جوانان) و جودی (رئیس بازرسی اداره کل ورزش و جوانان) برگزار شد ، نصیری،دبیر تشکل موج هنر شرق به نکاتی در رابطه با اصول گزارش نویسی اشاره نمود.

در ادامه ، جودی در رابطه با مشکلات اساسی سمن ها در ارائه گزارشات مالی نکاتی را مطرح نمود و تذکراتی را در جهت بهبود این فرایند بیان فرمودند و در این رابطه با حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ، عاشقی رئیس مجمع به ارائه گزارش روند اجرایی تشکیل کمیسیون های تخصصی و چالش ها و موانع آن پرداخت و سایر دبیران تشکلها نیز به بیان مسائل و مشکلات و طرح پیشنهاداتی پرداختند که در پایان با جمع بندی مباحث توسط معاون امور جوانان استان جلسه خاتمه یافت و با تقدیم هدایایی از سوی موسسه آرمس به دبیران حاضر در جلسه از آنها و به صورت ویژه از زحمات مصطفی ارحامی کارشناس مشارکتهای اجتماعی اداره کل تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز