معاون عمرانی استاندار کردستان:

توسعه اورژانس هوایی شاخص های امدادی در کردستان را ارتقاء می بخشد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۸۲۸۴
توسعه اورژانس هوایی شاخص های امدادی در کردستان را ارتقاء می بخشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه زیر ساخت های اورژانس هوایی موجب ارتقاء شاخصهای امدادی در کردستان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شهرام ملکی صبح امروز در جلسه بررسی امکان سنجی استقرار بالگردهای امدادی و اورژانسی در آشیانه تخصصی فرودگاه سنندج در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل شرایط جغرافیایی و نیز وجود مناطق کمتر توسعه یافته در استان استقرار بالگرد امدادی جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان از حوادث و اتفاقات از مهمترین نیازهای ضروری استان است.

وی افزود: در این راستا با رایزنی های به عمل آمده در چند سال اخیر بالگرد تخصصی امداد و نجات جهت ارائه خدمات امدادی در استان مستقر و تاکنون خدمات مناسبی نیز به مردم استان ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: وجود خدمات تخصصی اورژانسی موجب شده تا ضریب ارائه خدمات به مصدومان و حادثه دیدگان در استان افزایش چشم گیری داشته باشد.

ملکی خاطر نشان کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر، شرکت فرودگاه ها و فوریت های پزشکی و دیگر دستگاه های اجرایی متولی با هماهنگی و همکاری مستمر تلاش کنند تا در زمان بروز حوادث احتمالی در حداقل زمان ممکن خدمات امداد و نجات مناسبی را به آسیب دیدگان ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان اذعان داشت: وجود بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر راه شریانی و فرعی و روستایی که عمدتا با حجم ترافیک سنگین و از جمله محور شمال به جنوب و شرق به غرب استان نیاز به ارائه خدمات اورژانس هوایی در کردستان را دو چندان می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز