مدیرعامل حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان:

سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان افزایش می‌یابد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۸۲۸۷
سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان افزایش می‌یابد
مدیرعامل حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان از افزایش سرمایه این صندوق خبر داد و گفت: افزایش سرمایه برای این صندوق در دو مقطع رخ خواهد داد و اکنون بیش از ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در درون این صندوق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد اکبری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در دستور کار است، ابراز کرد: سرمایه امروز صندوق در قیاس با روز تاسیس اصلاً قابل قیاس نیست و این نشان از عملکرد خوب و اعتماد به صندوق است.

وی با بیان اینکه سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در سال ۹۹ افزایش یافت، تاکید کرد: در اسفند ماه ۹۸ نیز شاهد افزایش سرمایه صندوق بوده ایم.

مدیرعامل صندوق توسعه کشاورزی سمنان تاکید کرد: این افزایش ها سبب شد تا سرمایه صندوق از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ به ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد که از این مبلغ افزایش سرمایه شش میلیارد تومان از طریق تشکل‌های بخش خصوصی تامین شده است.

اکبری بیان کرد: با بازنگری در طرح تأسیس و همچنین ترغیب سهامداران جدید این افزایش سرمایه ایجادشده است.

وی با بیان اینکه شاکله سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ترکیبی از بخش خصوصی و دولت است، افزود: در مجموع میزان سرمایه ۵۱ درصد از تشکل‌ها و ۴۹ درصد نیز سهام دولت می تواند باشد که در حال حاضر ۴۲ درصد متعلق به دولت و۵۸ درصد متعلق به تشکل های فعال بخش کشاورزی است.

نظر شما