بازیکن تیم تنیس روی میز شهرداری کرج:

شهرداری استعدادهای البرز را درون استان حفظ کرد/ به رویا پردازی خود ادامه می دهیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۸۳۵۳
شهرداری استعدادهای البرز را درون استان حفظ کرد/ به رویا پردازی خود ادامه می دهیم
بازیکن تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری در ورزش گفت: به عنوان بازیکن بومی از اینکه توانستم در شهر خودم بازی کنم بسیار خوشحالم و البته از نقش پررنگ شهرداری هم نباید به سادگی گذشت که استعدادهای ورزشی را درون استان حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد دهستانی اظهار کرد: بنده به همراه تعدادی از بازیکنان البرزی پیش از این ناچار بودیم تا برای شهری دیگر بازی کنیم اما تیمداری شهرداری در لیگ برتر باعث شد تا با افتخار برای استان خود به رقابت حریفان برویم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری کرج به لحاظ امکانات با تیم های مطرح کشور برابری می کند خاطرنشان کرد: بازیکن وقتی ببیند همه چیز برایش مهیا است با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می کند.

بازیکن تیم تنیس روی میز شهرداری کرج تصریح کرد: اوایل فصل شاید کمتر کسی فکر می کرد که جوانان البرزی بتوانند شانه به شانه با رقبای خود حرکت کنند اما در پایان فصل معلوم شد که کرج حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد.

دهستانی ضمن اشاره به فصل جاری رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز گفت: کرونا این رشته را تحت تأثیر قرار داد و مدتی از تمرینات دور بودیم اما طبق برنامه ریزی مقرر شده تا از اواسط آبان ماه فصل جدید آغاز شود و این نوید را همشهریان می دهیم که تیم شهرداری کرج به رویا پردازی خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز