مدیر شهرداری منطقه یک سنندج:

دو باب منزل مسکونی متروکه در سنندج تخریب شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۸۴۱۶
دو باب منزل مسکونی متروکه در سنندج تخریب شد
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از تخریب دو باب منزل مسکونی متروکه تملک شده شهرداری در محلات قدیمی سطح منطقه یک خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از تجمع معتادان در این منازل و امنیت شهروندان تخریب این منازل انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در بعضی از مناطق که شهرداری قصد انجام عملیات عمرانی را دارد، نیاز به تملک منازل مسکونی در مسیر دارد که بعضی از این منازل متروکه است.

کاظمی اظهار داشت: این منازل متروکه متاسفانه در بیشتر موارد به محل تجمع افراد معتاد تبدیل شده که این خود موجب اعتراض و اذیت و آزارو شکایت شهروندان خواهد شد.

او با توجه به اینکه اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ ایمنی شهروندان، همچنین رفع خطر از بنا‌ها و دیوار‌های شکسته و خطرناک واقع در معابر و کوچه‌ها و اماکن عمومی از وظایف شهرداری است؛ عنوان کرد: در همین راستا تخریب منازل مسکونی تحت تملک در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج درادامه افزود: در راستای آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه در شهریور ماه سال جاری قریب به ۵۳ هزار مترمربع از محلات و معابر حوزه این شهرداری با ۷ هزار و ۷۷۰ تن آسفالت شد.

نظر شما