تعداد فوتی های کرونایی استان از ۱۰۱۶ نفر گذشت!

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۸۴۸۱
تعداد فوتی های کرونایی استان از ۱۰۱۶ نفر گذشت!
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس هشدار داد و تعداد کل فوتی ها را تاکنون 1016 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار نسبت به سیر صعودی موارد مثبت مبتلایان به کرونا در استان فارس طی روز‌های اخیر که موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی شده است، اظهار کرد: از عموم مردم فارس درخواست می‌شود تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست و شوی منظم دست‌ها و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران، ضمن حفظ سلامت خود، مجموعه سلامت را در مهار این ویروس یاری دهند.

او با اشاره به انجام ۲۹۸ هزار و ۶۷۴ نمونه تشخیصی کروناویروس در آزمایشگاه‌های استان فارس از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، گفت: با بررسی‌های انجام شده، ۵۶ هزار و ۸۲۶ مورد از ابتدا تاکنون مثبت تشخیص داده شده اند.

علی اکبری با اشاره به مرگ ۵ هم استانی در اثر کروناویروس طی ۲۴ گذشته، ادامه داد: جانباختگان این بیماری به هزار و ۱۶ نفر از ابتدای شیوع تاکنون افزایش یافته اند.

او همچنین آمار بستری بیماران مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در مراکز درمانی استان فارس را ۷۷۹ بیمار برشمرد و افزود: از این تعداد، ۹۶ بیمار در وضعیت وخیم بوده و در بخش‌های ICU مراقبت‌های ویژه دریافت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: آمار بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ به ۵۱ هزار و ۵۱۱ نفر از ابتدای شیوع تاکنون افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز