مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

۷۰هزار دانش‌آموز در سطح استان فاقد گوشی هوشمند هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۸۶۶۹
۷۰هزار دانش‌آموز در سطح استان فاقد گوشی هوشمند هستند
علیرضا نخعی گفت: اولویت با آموزش حضوری دانش‌آموزان است و مهمتر از آموزش توجه به سلامت دانش‌آموزان است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  نخعی در شورای آموزش وپرورش لرستان  ضمن اشاره به همکاری خوب نوسازی در تجهیز مدارس ، اظهارکرد:  تاکنون یک‌صد و پنجاه کلاس درس جدید تدارک دیده شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و مورد استفاده می باشد ، در ۳۰۰آموزشگاه تعمیرات لازم انجام شده و این آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش با مساعدت خوب نوسازی تهیه و بین مدارس لرستان توزیع شده است .

او با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی ، افزود :  در سال تحصیلی جدید ۳درصد رشد آمار دانش آموز در سطح استان وجود دارد که در این خصوص نیروی انسانی مورد نیاز ساماندهی و ابلاغ آنها صادر شده است .

 نخعی توسعه شبکه شاد و فضای مجازی را فرصتی برای رفع آسیب‌های آموزشی برشمرد و تصریح کرد:   با توسعه شبکه شاد و فضای مجازی علاوه بر کاهش آسیب های آموزشی زمینه همکاری دیگر ادارات فراهم شده است .

 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم هیچ دانش‌آموزی از تحصیل جا نماند ، عنوان کرد :  در حال حاضر حدود ۷۰هزار دانش‌آموز در سطح استان فاقد گوشی هوشمند هستند برای این دانش‌آموزان درسنامه تهیه و توسط راهبران آموزشی در اختیار آنها قرار می‌گیرد .

او ادامه داد: اولویت با آموزش حضوری دانش‌آموزان است و مهمتر از آموزش توجه به سلامت دانش‌آموزان است ، به همین منظور یک کارگروه بهداشت و ایمنی دانش‌آموزان ایجاد شده و در این راستا سرانه بهداشتی به مدارس اختصاص یافته است .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از همکاری و فعالیت رسانه ها در انعکاس خوب فعالیت‌های آموزشی خاطر نشان کرد:  ما دنبال این هستیم که واقعیات بیان شود و اولیا اطمینان داشته باشند که در مدارس پروتکل های بهداشتی رعایت می‌شود و از رسانه‌ها می‌خواهیم  واقعیات را بیان کنند.

نخعی  با اشاره به ارتباط خوب آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی ، یادآورشد: بازرسان علوم پزشکی به همراه بازرسین آموزش و پرورش از مدارس بازدید می‌کنند و اگر تشخیص بر آموزش غیرحضوری باشد آموزش و پرورش حتما این کار را انجام می دهد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز