مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاردشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۵
مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاردشت
مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاردشت با حضور   فرماندار کلاردشت، حسینی، جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین غفاری، امام جمعه شهرستان، ریاست دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، شهردار، رئیس شورای شهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از روسا و مردم شریف شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کلاردشت برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ عزیزی، فرمانده انتظامی سابق کلاردشت، ضمن خیرمقدم به جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران و مسئولان شهرستان با اشاره به اهمیت نیروی انتظامی سخنانی بیان کرد و در ادامه به بیان اقدامات انجام گرفته در طول پنج سال تصدی خود در فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت برای پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت.

در ادامه مراسم  فرماندار کلاردشت ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر استانی و شهرستانی و تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای ناجا و امام راحل (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کارکردها و زحمات پلیس در عرصه یرقراری امنیت و نظم در جامعه اشاره کرد.

 در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ عزیزی، فرمانده انتظامی پیشین کلاردشت، تقدیر و سرهنگ بهادر دیلمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

photo_2020-10-04_13-54-28

photo_2020-10-04_13-54-59

photo_2020-10-04_13-53-30

photo_2020-10-04_13-59-51

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز