رییس شورای اطلاع رسانی استان:

امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۷
امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند
رییس شورای اطلاع رسانی استان، با گله مندی از نشر اخبار نادرست توسط برخی رسانه ها، تاکید کرد: امروز مردم ما تشنه اخبار درست هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمد ابراهیم زارعی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به همدلی و وفاق نیاز داریم.

وی اظهار داشت: ما در حال حاضر علاوه بر بحران کرونا با جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های ظالمانه مواجهیم و در این شرایط مردم تشنه اخبار درست هستند، اگر اطلاعات را وارونه مطرح کنیم ذائقه مردم به اخبار دروغ عادت می کند.

زارعی ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان استان، آنان را سرمایه های اجتماعی جامعه نامید و از رسانه ها خواست در راستای تقویت روحیه این سرمایه های ارزشمند تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این خصوص تاکید کرد: اگر روحیه کادر بهداشت و درمان تضعیف شود، مرگ و میرها افزایش می یابد و از سوی دیگر باید امید را در جامعه تقویت کنیم چرا که اگر امید را از جامعه بگیریم میزان ابتلا به بیماری ها از جمله کرونا افزایش می یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچگونه مراسم عزاداری اربعین در استان برگزار نخواهد شد و از موکبداران درخواست داریم نذورات خود را در قالب کمک به مردم با توزیع اقلام بهداشتی یا آذوقه خشک توزیع کنند.

زارعی از ائمه جمعه و جماعات خواست مساجد را باز نکنند اما از بلندگوی مساجد مردم را موعظه و در راستای رعایت پروتکل ها راهنمایی کنند.

رییس ستاد اطلاع رسانی استان، همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای NGOها و سازمان های مردم نهاد در هدایت جامعه به سوی رعایت پروتکل ها و کنترل کرونا، تاکید و از افراد و گروه های مرجع طلب کمک کرد.

نظر شما