پایان عملیات ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۹۰۰۴
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اتمام عملیات پروژه ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج خبر داد و عنوان کرد: در راستای ساماندهی پارک امانیه یک و نیم هکتار فضای سبز در محوطه این پارک احداث شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  شرمین شریفی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در مورد اتمام عملیات پروژه ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج اظهار داشت: پارک جنگلی آبیدر از مهم ترین تفرجگاههای سنندج است که مورد توجه شهروندان، گردشگران و مسافران است.

 شرمین شریفی بیان کرد: احداث و ساماندهی پارک‌ها به عنوان فضاهای تفریحی گردشگری و همچنین به دلیل نقشی که این اماکن در ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان شهروندان دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: یکی از پروژه های این سازمان که در راستای بهسازی و ارتقاء فضای بصری پارکها و تفرجگاههای سطح شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفت عملیات ساماندهی پارک امانیه بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای عملیات ساماندهی این پارک؛ 5/1 هکتار فضای سبز در مسیر پارک امانیه احداث شده است.

شریفی افزود: 2800 مترمکعب عملیات خاکی، 1000 مترمکعب بنای سنگی، 2600 مترمربع سنگ فرش، 110 متر مکعب دیوار گابیونی، آسفالت محوطه پارکینگ 800 متر مربع از جمله عملیات عمرانی انجام شده جهت ساماندهی این پارک است.

وی از پایان عملیات پروژه ساماندهی پارک امانیه در سنندج خبر داد و عنوان کرد: در راستای بهسازی سیستم روشنایی پارک امانیه نصب شش عدد تاور روشنایی با 20 عدد پروژکتور، 60 عدد چراغ دفنی و 500 متر کابل کشی برای روشنایی این پارک صورت گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: 500 متر عملیات لوله گذاری 110 بار با لوله 32*63 جهت تامین آب دو عدد آبنمای نصب شده در مسیر و آبیاری فضای سبز محوطه پارک و نصب سه عدد المان قوچ هم از دیگر اقدامات این سازمان در راستای ساماندهی پارک امانیه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز