با دعوت ستاد دیه استان یزد:

اهالی حسینیه ایران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درآستانه اربعین حسینی کمک کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۹۰۳۶
اهالی حسینیه ایران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد درآستانه اربعین حسینی کمک کنند
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پیامی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی از نیکوکاران و مردم نوعدوست یزد برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند، دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ "اسلام افشون" مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در آستانه اربعین حسینی با توجه به اعمال محدودیت ها در برگزاری مراسم های روضه خوانی از مردم دارالعباده در راستای اختصاص هزینه های برگزاری مراسم های روضه خوانی و طبخ نذورات دعوت به عمل آورد.

افشون ضمن تقدیر و تشکر از هیئت ها ، خیرین و نیکوکاران یزدی به دلیل مشارکت پر شور در اجرای طرح " هر هیئت آزادی یک زندانی " گفت: امسال با توجه به اعمال دستورالعمل های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ، محرم متفاوتی را در کشور شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر 15 میلیارد ریال از سوی نیکوکاران یزدی به این ستاد کمک شده است . 

این مقام مسئول در ادامه  تصریح کرد: با توجه به منتفی شدن پیاده‌روی اربعین حسینی و اعمال محدودیت ها در برگزاری مراسم های روضه خوانی  امید است که بتوانیم از ظرفیت موکب‌های اربعین که در سال‌های گذشته به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کردند و همینطور هزینه های نذورات مردمی شامل پخت نذری ها و .... جهت آزادسازی زندانیان  جرائم غیر عمد نیازمند استفاده کنیم.

افشون در پایان گفت : ستاد دیه استان یزد در روز اربعین حسینی نیز مانند تاسوعا و عاشورا آماده اخذ کمک های خیرین و نیکوکاران خواهد بود و علاقمندان می‌توانند کمک نقدی خود را به شماره کارت 3231-0000-6070-6277  ستاد دیه استان یزد واریز یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1133*6655* و یا واریز به حساب های 0108888888002 بانک ملی ، 666666 پست بانک ، 7777777777 بانک ملت وجوه خویش را برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز