سرپرست ورزش و جوانان لرستان:

از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش و جوانان استان استفاده می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۹۱۹۶
از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش و جوانان استان استفاده می‌کنم
حشمت الله امان الهی گفت: از اعتماد مقام محترم عالی وزارت ورزش و جوانان سپاسگزارم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی روز دوشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست  ورزش وجوانان لرستان که با حضور معاون مدیر کل هنماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان   ضمن تشکر از اعتماد مقام محترم عالی وزارت ورزش و جوانان ، اظهار کرد: لرستان مهد نام آوران و دلیران است که باید با تلاش بیشتر و استفاده از همه ظرفیت‌ها به توسعه ورزش و جوانان لرستان کمک کنیم.

او افزود: از اعتماد مقام محترم عالی وزارت که بنده را لایق این مسئولیت دانستند تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم با مجموعه اقدامات اثر گذار پاسخگوی این اعتماد را بدهم.

امان الهی  ضمن قدردانی از زحمات و خدمات سید علی کریمی، مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری، برادری و همفکری در مجموعه مدیریتی اداره کل و استفاده از همه ظرفیت ها، قدم های مثبتی برداریم و منشا اقدمات اثر گذار باشیم.

سرپرست  ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان  کرد: لرستان مهد نام آوران و دلیران زیادی است و امیدواریم این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

امان الهی تاکیدکرد: انشالله با همکاری، همیاری، همفکری خانواده ورزش و جوانان گام های مطلوبی در مسیر اعتلای اهداف پیش رو برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز