معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

بهره برداری از ۲۲ طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۳
بهره برداری از ۲۲ طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: همزمان با روز روستا و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ۲۲ طرح اشتغال پایدار روستایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش برنا،ارژنگ عزیزی در حاشیه بهره برداری از این طرح ها تصریح کرد: این طرح ها با بیش از دو میلیارد تومان اعتبار اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:  طرح اورامان چوب از  جمله طرح های اشتغال روستایی است که در آستانه روز روستا با شش نفر اشتغالزایی افتتاح شد که ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع اشتغال پایدار روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید به این طرح پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همزمان با این طرح،  ۲۱ طرح دیگر با حدود ۱۳۵ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین در جریان  بازدید از آکادمی ورزشی روستای شام اسبی گفت: در سال گذشته با  تصویب کمیته فنی استان  برای این طرح نیز  یک میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد که منجر به ایجاد اشتغال برای  هشت نفر شد.

به مناسبت روز روستا، معاون وزیر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، از کارگاه متمرکز تولید فرش دستباف روستای آراللو نیز بازدید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز