مدیرکل اطلاعات استان:

جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۶:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱۰
جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم
مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی گفت: یکی از پیشرفت‌های چشمگیر امروز کشور، مدیریت بیماری کرونا با وجود تحریم‌ها و فشارهای بیرونی است و بدون شک با تکیه بر نیروهای مؤثر پرورش‌یافته در دانشگاه‌ها و همت والای مردم، جنگ اقتصادی‌ای را که امروز دچار آن هستیم، با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مشاور وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه‌های استان ضمن بیان روایتی از امام علی(ع) در مورد اهمیت تعلیم گفت: هرکس خودش را در جایگاه تعلیم گذاشت باید قبل از آموزش به دیگران، به تعلیم نفس خود بپردازد و این در مورد تمامی رؤسا، اساتید و مدیران صدق می‌کند.

وی ادامه داد: هراستاد در تعاملات و تعالیم خود قبل از اینکه دیگران را مخاطب قرار دهد باید خودسازی و در دانشگاه به مثابه یک فرمانده عمل کند.وی با بیان اینکه اگر امروز شاهد توفیقاتی در زمینه‌های مختلف هستیم، به‌دلیل موفقیت شما در تربیت نسل جدید است، افزود: جامعه امروز ما با وجود چالش‌ها، دارای رشد متوازنی است و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام‌های بلندی برداشته شده که این‌پیشرفت‌ها نیز به‌دلیل تلاش‌های مسئولان دانشگاهی ما رخ داده است.مشاور وزیر اطلاعات افزود: مشکلات و فشارهای موجود نباید باعث کم‌رنگ شدن این‌اقدام مؤثر در ذهن‌ها شود. امروز در توسعه به توازن چشمگیری رسیده‌ایم، چون نیروی انسانی ما متوازن رشد کرده است.

وی با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد چالش برای ملت مقاوم ایران یادآور شد: رهبران کاخ سفید برای حفظ برتری خود در معادلات جهانی و منطقه‌ای، راهبرد تضعیف ایران را در پیش گرفته‌اند که در مقابل، جمهوری اسلامی قاطعانه در برابر این‌رویکرد ایستاده و آن را ناکارآمد ساخته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز