پس از وقفه ای ۴ ساله؛

نشست هم اندیشی متولی ورزش البرز و ورزشی نویسان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۹۵۳۷
نشست هم اندیشی متولی ورزش البرز و ورزشی نویسان برگزار شد
مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان البرز در نشستی با ورزشی نویسان این استان ضمن بیان دغدغه ها و دیدگاه خود در خصوص تعامل با رسانه ها نقطه نظرات فعالان رسانه را شنید و بر تعامل و همراهی بیشتر با رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، نشست هم اندیشی متولی ورزش وجوانان البرز با جمعی از ورزشی نویسان البرز با وقفه ای 4 ساله صبح امروز سه شنبه برگزار شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با اشاره به اینکه همراهی وتعامل با رسانه ها می تواند به روند توسعه ورزش کمک کند گفت: در زمان کوتاهی که این مسئولیت را بر عهده گرفته ام تلاش کرده ایم برای مرتفع شدن بخشی از مشکلات و نارسایی ها گام برداریم.

وی افزود: در حوزه سخت افزاری و زیرساخت ها استان با کمبودهای فراوانی روبرو است و تلاش کرده ایم با جلسات مختلفی که با مسئولان استانی و ملی داریم زمینه تکمیل آنها را فراهم کنیم.

جانعلی ادامه داد: در حوزه جوانان وهیئت های ورزشی نیز دچار مشکلات وعقب ماندگی هایی هستیم که باید با کار و تلاش بیشتر شرایط را به روزهای خوب گذشته برسانیم.

در ادامه برخی از ورزشی نویسان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند ومقرر شد نشست مشورتی با ورزشی نویسان در ادوار زمانی مشخص برگزار و با تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف ازدیدگاه فعالان رسانه در پیشبرد اهداف ورزش استان بیش از گذشته بهره گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز