نماینده ولی فقیه در لرستان :

تاکنون سه هزار میلیارد از خسارت سیل در لرستان جبران شده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۹۵۶۹
تاکنون سه هزار میلیارد از خسارت سیل  در لرستان جبران شده است
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: استان لرستان داری وضعیت خاصی است و در قضیه سیل سال گذشته نیز با ۷۰ تا ۸۰ میلیارد می توانستیم جلوی اتفاق ناگوار سیل را گرفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی  طی دیدار با معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و همچنین مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی و رئیس گروه عمران املاک و مستغلات سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه اسلام دین کاملی است که در شرایط مختلف برنامه های مختلف دارد اظهار کرد: انقلاب اسلامی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و در دفاع مقدس نیز کربلای۴ زمینه ساز پیروزی کربلای ۵ شده است  در همین راستا در زمینه های فرهنگی و اقتصادی نیز باید اینگونه عمل کنیم .

اوافزود: استان لرستان از گذشته تاکنون خاستگاه علما ، فقهاو اندیشمندان  بوده است ،لرستانی ها در ۵ قاره جهان سرآمد هستند و انسان های برجسته هستند و طی چهل سال انقلاب اسلامی به عنوان پادگان جمهوری اسلامی بوده است و از صبحدم انقلاب در مبارزه ها تا دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس سهم استان لرستان همچون استان های مرزی پررنگ بوده ولی در سنوات گذشته و پس از جنگ در تصمیمات کلان از نظر توسعه اقتصادی به این استان کم توجهی شده در همین راستا از جهت نرخ بالای تورم ،رونق تولید علی رغم  ظرفیت های خوبی که دارد دچار مشکل است.

او خاطر نشان  کرد: در استان لرستان جوانانی وجود دارد که در سن خودشان از شهدایی همچون باکری و زین الدین چیزی کم ندارند ولی از ابتدایی ترین امکانات نیز برخوردار نیستند  بر همین اساس سازمان تبلیغات باید از چنین جوانانی برای پیش برد مسائل فرهنگی  اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد : متاسفانه فرقه های منحرف در استان لرستان به عنوان تنها استان شیعه نشین به صورت برنامه ریزی شده ورود کرده اند ولی خوشبختانه در شورای سیاست گذاری و شورای عالی حوزه علمیه به خوبی به این موضوع ورود کرده اند و برنامه های بسیار خوبی پیش رو دارند.

او عنوان کرد: در استان لرستان همه منتظر اجرای برنامه های خوبی از طرف سازمان تبلیغات برای کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از جوانان انقلابی برای انجام  فعالیت های فرهنگی هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان  تاکید کرد: استان لرستان داری وضعیت خاصی است و در قضیه سیل سال گذشته نیز با ۷۰ تا ۸۰ میلیارد می توانستیم جلوی اتفاق ناگوار سیل را گرفت ولی پس از سیل بیش از ده هزار میلیارد به استان لرستان خسارت وارد شد که با تلاش های بسیار زیاد تاکنون تنها سه هزار میلیارد آن جبران شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز