استاندار:

یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۹۶۵۸
یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است
استاندار یزد گفت: هرچند در زمینه تولید گوشت و صنایع مرتبط با دام و طیور فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده اما باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنایع تکمیلی و ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد صبح روز سه‌شنبه در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان به مناسبت هفته دامپزشکی افزود: تکمیل سرمایه‌گذاری در حوزه دامپزشکی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و با توجه به اینکه در زمینه تامین گوشت قرمز با کمبودهای در استان مواجه هستیم لذا باید شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود .

وی ادامه داد: تحکیم سرمایه‌گذاری در تولید دام و صنایع تبدیلی، آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و با توجه اینکه استان یزد جایگاه اول کشور را در امنیت سرمایه‌گذاری کسب کرده بدین ترتیب باید در این زمینه برنامه‌ریزی های مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران انجام شود.

طالبی خاطرنشان کرد: باید چرخه کامل تولید در همه رشته‌های مرتبط با دام و طیور پیگیری شود و می توانیم با ایجاد آزمایشگاه مجهز بعنوان مرجعی در سطح کشور باشیم.

استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به آسیب پذیری در زمینه بیماری مشترک دام و انسان، لذا  ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و دارویی ضروری است تا در مبارزه با بیماریها شاهد موفقیت بیشتر در برخورد و مقابله و کنترل آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز