رییس ورزش وجوانان پلدختردر گفت وگو با برنا :

احتمال افتتاح زمین چمن فوتبال پلدختر ومعمولان در هفته تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱۶
احتمال افتتاح زمین چمن فوتبال  پلدختر ومعمولان در هفته تربیت بدنی
امید کایدی به خبرگزاری برنا گفت: به احتمال زیاد زمین چمن فوتبال دوشهر پلدختر ومعمولان در هفته تربیت بدنی به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کایدی در این گفت وگو با اشاره به  آخرین وضعیت چمن فوتبال ورزشگاه شهید سرمالیان پلدخترکه در سیل فروردین 98 تخریب شده بود  ،اظهار کرد: باتوجه به وضعیت قبلی که چمن  داشت حدود  100 میلیون تومان برای بازسازی آن  هزینه شده است .

او با اشاره به سرعت گیری  پیشرفت فیزیکی چمن فوتبال پلدختر ، افزود: این  چمن فوتبال قبلا آماده  بهره برداری بود ولی در گذر زمان در یک فاصله سه یا چهارماهه طبق نظر کارشناسان مشکلاتی  از لحاظ کشت چمن و سیستم آبیاری مشاهده شد  به طوریکه بخشی از چمن از بین رفته وزمین دارای ناهمواری بود  ولی در طی این مدت محدود قسمت های تخریب شده و خشک شده با رول های آماده  و باصرف هزینه 100 میلیون  تومتن بازسازی شد .

  کایدی با بیان اینکه چمن پلدختر باتوجه به بازسازی و یکسان سازی های اخیر نسبت به گذشته نمود خوبی پیداکرده است ، افزود: البته این زمین چمن نیازمندبه کار گیری  غلطک برای رفع  پستی وبلندی های متعدد ناشی از تخریب های گذشته است که در صورت   رفع این مشکل تیرک ها به وسیله دفتر فنی   اداره کل  وبراساس مقیاس های هندسی و استاندارد خاص زمین  های چمن فوتبال  نصب خواهدشد تا پروژه  آماده بهره برداری شود.

 

او همچنین به نصب سیستم روشنایی در اطراف چمن و پیست مجموعه نیز اشاره کرد و یادآورشد: در حال حاضر مردم به دلیل نصب این روشنایی ها از پیست  استفاده می کنند ولی تلاش ما این است تا در هفته تربیت بدنی افتتاح اولیه  چمن فوتبال صورت گرفته تا مجموعه ورزشی شهید سرمالیان برای استفاده مردم کاملتر شود .

* بلاتکلیف شدن چمن فوتبال معمولان به دلیل طلب پیمانکار

رییس ورزش وجوانان پلدختر در خصوص آخرین وضعیت زمین چمن فوتبال  شهر معمولان نیز گفت: چمن معمولان تاحدودی آماده  استفاده  وبهره برداری است   ولی تنها مشکل آن طرح  فنس کشی چمن است که  به خاطر بخشی از طلب پیمانکاری  که  وظیفه فنس کشی چمن را برعهده دارد  بلا تکلیف مانده است .

 اواضافه کرد:طلب  پیمانکار مبلغ بالایی  است و از فنس کشی خودداری می کند تا به بخشی از طلب خود برسد  اما با این همه   به طور جد پیگیر این موضوع و رفع مشکل پیمانکار وتکمیل  طرح فنس کشی چمن هستیم.

 کایدی با تاکید بر ضرورت فنس کشی برای  حفاظت از چمن ،خاطر نشان کرد: در حال حاضرزمین چمن فوتبال معمولان  از لحاظ مسطح بودن  زمین وساختار چمنی  پروژه ایی قابل بهره برداری است ولی چون دور چمن به دلیل طلب پیمانکار هنوز فنس کشی نشده است متوقف شده که با رفع این مشکل آماده بهره برداری خواهد بود.

 رییس ورزش وجوانان پلدختر تاکید کرد: دستگاه ورزش وجوانان استان قول مساعد داده است تا  بارفع مشکلات مربوطه ، دو زمین چمن فوتبال پلدختر ومعمولان در هفته تربیت بدنی  به بهره برداری رسیده  و وارد چرخه استفاده شوند .

 

 

 

نظر شما