با حضور مسئولان در اردوی مقاومتی ها عنوان شد؛

یک استان حامی نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۸
یک استان حامی نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال
اردوی آماده سازی تیم فوتسال مقاومت البرز در مجموعه ورزشی چهارباغ عصر روز گذشته میزبان جمعی از مسئولان استانی بود تا حمایت خود را از این تیم جهت حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اعلام کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز در مجلس، مدیرکل ورزش وجوانان و برخی از مسئولان شهری در این دیدار اعلام حمایت خود را از نماینده استان در لیگ برتر اعلام کردند تا انگیزه مقاومتی ها برای حضور در فصل جدید دوچندان شود وبه این باور برسند که حمایت استان پشت سر آنها است.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام حمایت اداره کل از تیم های ورزشی استان در لیگ های مختلف کشور به ویژه تیم مقاومت البرز، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان به نوبه و سهم خود با هر آنچه در توان و اختیار دارد از تیم فوتسال مقاومت حمایت خواهد کرد.

مجتبی جانعلی افزود: امیدواریم با همت و تلاش شما جوانان پر انگیزه و پر توان استان، شاهد افتخار آفرینی مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شوری اسلامی در این بازدید بر لزوم ارتقاء میزان زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا استان البرز با این تراکم جمعیت و وجود ورزشکاران بسیار، شرایط بهتری از لحاظ سرانه های ورزشی داشته باشد.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در رفع موانع و مشکلات، برای این تیم در لیگ برتر سال جاری آرزوی موفقیت کرد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید عنوان کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به نشاط و شادابی نیاز دارد و این میسر نمی شود مگر با ایجاد زمینه های رفاهی، ورزشی و فرهنگی در استان البرز که باید از سوی مدیران فرهنگی و ورزشی در عمل اجرایی شود.

وی با اشاره به همت مدیران، اعضای فنی و بازیکنان مقاومت البرز این تیم را دارای پتانسیل خوب دانست و ابراز امیدواری کرد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شاهد درخشش این تیم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز