معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان :

نیروهای جوان کانون های مساجد سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۰۶۷
نیروهای جوان کانون های مساجد سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند
رضا نیازی گفت: کانون های مساجد ظرفیتی مهم برای گسترش فعالیت های فرهنگی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ نیازی در دیدار با مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که با حضور ریاست گروه فرهنگی و مطبوعات و کارشناس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شده بود ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط این ستاد، اظهار کرد: کانون های مساجد یکی از بازوان فعال و ظرفیتی های مهم استان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

او افزود: تفکر مسجدی و نیروهای جوان حاضر در کانون های مساجد سرمایه های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند که باید با ارتباطات دو سویه میان این مراکز فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این ظرفیت ها را بارورتر کرد.

 نیازی تصریح کرد: خوشبختانه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعالیت ها و برنامه های خوب و موثری را در سطح استان به اجرا در آورده و همکاری و تعامل بسیار خوبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دارد.

 در ادامه این دیدار محمد ابدالی پور؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، اظهار داشت: در حال حاضر طرح سه شنبه های تکریم، فعالیت در حوزه روستاها و عشایر و مهدویت به طور جدی توسط این ستاد در حال اجرا و پیگیری است و تلاش می کنیم با توجه به شرایط موجود در کشور و استان و شیوع ویروس کرونا، ظرفیت فضای مجازی را نیز بیش از گذشته به مدد بطلبیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز