سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی:

باید زمینه ترغیب روستاییان به ورزش را فراهم کنیم/ البرز ظرفیت بالایی در بازی های بومی محلی دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۲۸
باید زمینه ترغیب روستاییان به ورزش را فراهم کنیم/ البرز ظرفیت بالایی در بازی های بومی محلی دارد
سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی با بیان ورزش وبازیها در روستاها از آئین و رسوم ملی و مذهبی ما نشات گرفته است گفت:باید شرایط را جهت ترغیب و تشویق جامعه روستایی برای روی آوردن به ورزش فراهم کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عباسعلی اکبری  صبح امروز چهارشنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز  اظهار کرد: جای خرسندی است که پس از حدود 20 ماه بلاتکلیفی، ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز با برگزاری انتخابات، رئیس خود را شناخت.
 
وی با بیان این که " در انتخاب رئیس هیئت، رأی مجمع فصل الخطاب است " گفت: استان البرز به واسطه ی نزدیکی به تهران، مهاجر پذیر بودن، شرایط اقلیمی بسیار مناسب و وجود 299 روستا، از پتانسیل بالایی برای توسعه این رشته برخوردار است.
 
اکبری عنوان کرد: ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگرفته از آئین و آداب و رسوم ملی و مذهبی کشور ما است و بسیاری از جذابیت های فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به همراه خود دارد.
 
وی ادامه داد: انتظار داریم با حضور جناب جانعلی مدیرکل جدید ورزش و جوانان البرز، یک برنامه ریزی و چشم انداز خوبی برای رشد و پیشرفت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در سطح استان طراحی و اجرا شود.
 
سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به این رشته ورزشی، عنوان کرد: باید شرایط را جهت ترغیب و تشویق جامعه روستایی برای روی آوردن به ورزش فراهم کنیم.
 
وی تصریح کرد: توسعه این رشته نیاز به همراهی و تعامل همه اعضای مجمع با یکدیگر و بویژه با رئیس منتخب را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز