بیمارستان های خصوصی نیز بیماران کرونایی پذیرش می کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۲۴۱
بیمارستان های خصوصی نیز بیماران کرونایی پذیرش می کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: یکی از سیاست های دانشگاه علوم پزشکی استان متمرکز کردن رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی بود که تاکنون در طی این 7 ماه این امر محقق شد اما اکنون شرایط فرق کرده است و در موج سوم بیمارستان های دولتی دیگر جوابگوی تعداد بسیار زیاد بیماران کرونایی نیستند و می بایست سایر بیمارستان ها به کمک دانشگاه در امر بستری و درمان بیماران کرونایی کمک کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره همکاری بیمارستان های خصوصی افزود: اکنون شرایط جنگی است و همه باید کمک کنند تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

وی درباره وضعیت بیماری کرونا در ارومیه بیان کرد: تعداد افراد  بستری در ارومیه به حد بحرانی رسیده است و تخت های بیمارستانی برای بستری و رسیدگی بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی تکمیل ظرفیت شده اند و بیماران در آمبولانس نگه داری می شوند تا ظرفیت تخت آزاد شده و به بخش های بستری منتقل شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ابراز کرد: با هماهنگی های انجام گرفته، بیمارستان های دولتی غیر دانشگاهی و بیمارستان های خصوصی در مبارزه با کرونا در کنار دانشگاه قرار گرفته و با پذیرش و درمان این بیماران، به مردم در امر مقابله با کرونا یاری میکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز