سرپرست اداره کل ورزش و جوانان:

طرح شبکه ارتباطی- آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان در استان سمنان اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۰۲۶۱
طرح شبکه ارتباطی- آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان در استان سمنان اجرایی می شود
مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست مشترک با خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اجرایی شدن طرح شبکه ارتباطی- آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان  در نشست مشترک با خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و بینائی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری از اجرایی شدن طرح شبکه ارتباطی- آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان در استان سمنان خبر داد.

در این نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن تشکر از دفتر امور اجتماعی بابت همکاری در تدوین طرح،با توضیح جزئیاتی از آن بیان داشت: این طرح در دو بخش برنامه ریزی شده است. در بخش شبکه ارتباطی آموزشی زوجین، برای زوج های جوان از زمان عقد به مدت سه سال آموزش هایی پیش بینی شده است که با شیوه های متفاوتی چون آموزش های پیامکی، سمینارهای آموزشی، جلسات آموزشی انفرادی و گروهی به صورت هفتگی، پایش وضعیت زندگی مشترک زوجین در قالب همیار زندگی و با استفاده از مشاورین مجرب و ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی استان این خدمات ارائه می شود.

مرادی افزود: در بخش مربوط به باشگاه زوج های جوان هدف گذاری شده است که با استفاده از ظرفیت اصناف و بنگاه های اقتصادی بسته های تخفیفی و تقسیطی به زوجین جوان ارائه شود که آنها بتوانند در ابتدای زندگی مشترک برخی لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.همچنین به دنبال آن هستیم با استفاده از ظرفیت بانک ها و دستگاه های اجرایی استان یک سری خدمات موردی مانند وام های قرض الحسنه، سالن ها، سوئیت های اقامتی، تخفیف سینماها ، موزه ها و ... را برای استفاده در اختیار زوج های جوان قرار دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه سامانه و اپلیکیشن طرح در حال طراحی است گفت:بخش آموزش توسط سمن ها و بخش خدمات توسط شرکت های دانش بنیان انجام خواهد شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد با قول مساعد دکتر خجسته پور مقرر شد جزئیات این طرح در جلسه آتی ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح شود تا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان بتوان اقدامات موثری در بحث  آسان سازی ازدواج انجام داد.

گفتنی است این طرح با ویژگی های اختصاصی، برای اولین بار در استان سمنان اجرا خواهد شد و در استان های دیگر نیز سابقه اجرایی ندارد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

400102000401_61795

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز