قصه عاشقی به پایان نرسیده؛

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در روز اربعین

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۰۷۲۸
کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در روز اربعین
همزمان با روز اربعین حسینی دو خانواده نیکوکار یزدی در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد مبالغی را اهدا نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همزمان با اربعین حسینی محمد رضا علی حیدری به همراه خانواده خود با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۶ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این ستاد اهدا نمودند .

این نیکوکار در این رابطه گفت : هر ساله به مناسبت ۲۸ صفر مراسم روضه خوانی برگزار و حلوا زرد طبخ مینمودیم که در سال جاری با توجه به شیوع  ویروس کرونا امکان برپایی این روضه وجود نداشت ، لذا با خانواده تصمیم بر این گرفته شد تا مبلغ برگزاری این روضه خوانی و طبخ حلوا را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم .

نذر 45 میلیونی خیر گمنام برای آزادی زندانی غیر عمد

همچنین همزمان با اربعین حسینی نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان مبلغ ۴۵ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

این نیکوکار که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود در این خصوص گفت : در روز عاشورای حسینی نذر کرده و چند روز قبل از اربعین نذر او براورده گردیده و تصمیم گرفته تا در حد توان خود به آزادی یک زندانی در بند که به دلیل غیر عمد  در زندان به سر میبرد کمک کنم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز