آرامش نسبی بر نانوایی‌های ارومیه حاکم شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۸
آرامش نسبی بر نانوایی‌های ارومیه حاکم شد
فرماندار ارومیه با اشاره به کاهش چشم‌گیر صف در نانوایی‌هایی ارومیه گفت: همانطور که شهروندان نیز شاهد آن هستند، صف‌های طولانی خرید نان در ارومیه رفع شده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده با بیان اینکه بار روانی کاذب مربوط به کمبود آرد در ارومیه به طور کامل از بین رفته، بیان کرد: افزایش سهمیه ۶۳۰ واحد نانوایی لواش‌پز در شهر، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت شهرستان ارومیه از روز گذشته اعمال شده و هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: در صورتی که هر واحد نانوایی شاهد ایجاد صف باشد، می‌تواند ساعات پخت و پز خود را با هماهنگی افزایش دهد تا دوباره آرد اضافی به آنان اختصاص یابد.

فرماندار ارومیه از فعالیت شبانه روزی ۱۲ واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: نان تولید شده در این واحدها برای فروش در سوپرمارکت‌ها اختصاص می‌یابد.

وی افزود: همچنین ۱۳ واحد نانوایی دیگر در نقاط پرجمعیت شهر تا ساعت ۲۴ شب فعال است.

ملامحمدی‌زاده با بیان اینکه بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی برای انباشت‌نکردن آردهای سهمیه‌ای به طور ۲۴ ساعته انجام می‌شود، افزود: قیمت نان در شهرستان ارومیه به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی، بیان کرد:  شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فورا رسیدگی لازم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز