نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت تسریع در ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۱۰۰۹
ضرورت  تسریع در ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر
سید حمید رضا کاظمی بر ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر کتابخانه عمومی شماره دو در پلذختر به عنوان یکی از درخواست های مکرر مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سید حمید رضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه حسن رضائیان، فرماندار و اسماعیل میخک بیرانوند، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از پروژه ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

کاظمی در این بازدید با بیان اینکه پیگیری مطالبات فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی در شهرستان از برنامه های کاری نماینده مردم در مجلس است، اظهار کرد: مسئولان فرهنگی با ارائه برنامه های گوناگون مردم را با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا و تشویق کنند.

او افزود:  توجه به کتاب و کتابخوانی یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است و ایشان همواره توجه جدی به کتاب و فرهنگ مطالعه داشته اند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای ازجمعیت شهرستان پلدختر را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند، ضرورت توسعه اماکن فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی دوچندان است. از این رو انتظار می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان مجری پروژه ساخت کتابخانه عمومی شماره دو پلدختر، در تکمیل این کتابخانه تسریع نماید.

او همچنین در تماس تلفنی با احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضرورت راه اندازی هرچه زودتر این کتابخانه به عنوان یکی از درخواست های مکرر مردم را، یادآور شد.

گفتنی است در این بازدید اسماعیل میخک بیرانوند، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی پلدختر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان، به بیان برخی از مشکلات و موانع توسعه کتابخانه های عمومی پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز