معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

شهرستان نیر در مسیر توسعه قرار دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۱۰۲۶
شهرستان نیر در مسیر توسعه قرار دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در سال های اخیر گام های موثری در راستای رشد و رونق نیر برداشته شده و این شهرستان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

به گزارش برنا،فرزاد قلندری در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر تصریح کرد: این شهرستان در حال توسعه بوده و پروژه های مهم گردشگری و صنعتی در آن در حال اجرا است.

وی حضور مدیران در محل مدیریت خود را از جمله ضرورت های مدیریت مناسب عنوان کرد و گفت: تمام مدیرانی که در شهرستان های استان خدمت میکنند باید درآن شهرستان ساکن باشند.

درادامه این جلسه نماینده مردم لردبیل، نیر ، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر تلاش مدیران در اجرای مصوبات گفت: مدیران کل استانی و شهرستانی در راستای محقق شدن صورتجلسه های تصویبی در شهرستان ها اهتمام جدی داشته باشند .

علی نیکزاد در ادامه از اختصاص اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های عمرانی ازجمله راه کریق به آرموداق، کورائیم به خلفلو و راههای روستایی ، بخش کشاورزی، حوزه ورزش و بحث عمران روستایی خبر داد.

وی گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای دوپروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو از سوی وزارت راه اختصاص یافت.

درادامه این جلسه حجت الاسلام نعمتی، امام جمعه نیر هم از اداره کل ورزش و جوانان خواست تا در خصوص تعیین تکلیف وضعیت ورزش شهرستان و پروژه های این حوزه اقدام کند.

وی به اجرای پروژه کمربند سبز که برخی از شهرستان ها را شامل می شود اشاره کرد و خواستار الحاق شهرستان نیر به اجرای پروژه کمربند سبز شد.

امام جمعه نیر اجرای طرح تفصیلی، راه ارتباطی کریق به آرموداق، کورائیم به خلفلو، آسفالت راههای ارتباطی برخی از روستاها، اجرایی کردن طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار، نظارت بر عملکرد بانک ها و دیگر موارد را از نماینده مردم منطقه خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز