در شانزدهمین شنبه از هفته های جهادی؛

" گذر سبز" دهکده گردشگری باغستان کرج به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۱۲۵۳
 گذر سبز دهکده گردشگری باغستان کرج به بهره برداری رسید
شانزدهمین شنبه از هفته های جهادی مدیریت شهری کرج به افتتاح یک پروژه در حوزه فضای سبز شهری اختصاص داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مراسم افتتاح گذر سبز و شبکه برق دهکده گردشگری باغستان کرج عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهروندان به بهره برداری رسید.

شهردار کرج در آین افتتاح این پروژه گفت: یکی از محورها و رویکردهای اصلی شورای پنجم توجه به انسان محوری به جای خودرو محوری بوده است .

علی کمالی زاده با اشاره به بهره برداری صورت گرفته افزود: از مشکلات دهکده تفریحی باغستان نبود روشنایی بود که با تدابیر انجام گرفته این موضوع رفع شد.

 وی با بیان اینکه کرج رشد جمعیتی زیادی دارد گفت: از سه سال گذشته توانسته ایم هر سال یک مترمربع به سرانه فصای سبز این کلانشهر اضافه کنیم و در این راستا از اعضای شورای پنجم، مدیران سازمان سیما منظر و سبزبانان زحمت کش و همه کسانی که برای حفظ و توسعه فضای سبز شهر تلاش می کنند صمیمانه قدردانی می کنم.

رییس سازمان سیما ،منظروفضای سبز شهری شهرداری کرج نیز در آیین افتتاح گذر سبز و شبکه برق دهکده باغستان عنوان کرد: ساخت شبکه برق دهکده توریستی باغستان از سال ۹۷ آغاز شد ، این گذر سبز شامل ۳ کیلومتر پیست دوچرخه سواری و ۲.۵ کیلومتر پیست پیاده روی می شود.

پیمان بضاعتی پور افزود: از دو سال پیش تاکنون ۶۰۰ هزار اصله درخت در جای جای این کلانشهر کاشته شده که این موضوع توجه ویژه شهردار و اعضای شورای پنجم به فضای سبز را می رساند.

 وی تصریح کرد: هر ساله یک مترمربع به سرانه فضای سبز کرج افزوده شده است و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون یازده پارک در مناطق کم برخوردار به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز