استاندار لرستان:

وضعیت نامناسب لرستان در روند ابتلا و شیوع بیماری کرونا / ظرفیت بیمارستان‌های درمان کرونایی‌ها در استان تکمیل شده است / مصوبات و محدودیت های تصویب شده جدید اطلاع رسانی خواهند شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۱۳۴۹
وضعیت نامناسب لرستان در روند ابتلا و شیوع بیماری کرونا /  ظرفیت بیمارستان‌های درمان کرونایی‌ها در  استان تکمیل شده است  /  مصوبات و محدودیت های تصویب شده جدید اطلاع رسانی خواهند شد
سید موسی خادمی از مردم لرستان خواست تا به ویژه طی دو هفته آینده تا جایی که می‌توانند جز مواقع ضروری از منازل خود خارج نشوند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی شامگاه شنبه  در جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا ضمن هشدار  در خصوص وضعیت کرونایی استان ،اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان‌های درمان کرونایی‌های استان تکمیل شده است و این موضوع نشان دهنده وضعیت نامناسب استان لرستان در روند ابتلا و شیوع بیماری کروناست.

اوافزود:متاسفانه از حدود ۱۲ استان کشور که در بحث کرونا دچار  مشکل بودند  از لحاظ  مبتلایان و فوتی‌ها  لرستان در میان استانهایی است که روند بالایی دارد.

 خادمی تصریح کرد: هر شهروندی که در این شرایط از ماسک استفاده نمی‌کند سلامت دیگر شهروندان را در معرض خطر قرار داده است و باید به او به عنوان «یک مجرم» نگاه کرد همچنین   کسانی که در این شرایط از ماسک استفاده نمی‌کنند باید مورد تذکر و مجازات قانونی قرار بگیرند و خود مردم هم به این گونه افراد متخلف تذکر بدهند.  

اوبا بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و رعایت نظافت‌های شخصی می‌تواند در کنترل بیماری کمک کند،خاطر نشان کرد:   از مردم استان لرستان در خواست می کنیم  در استفاده از ماسک به صورت همگانی و رعایت فاصله اجتماعی بیشتر از گذشته و جدی‌تر از گذشته باشند.

استاندار لرستان  بیان کرد: هر مدیری در حوزه کاری خودش مسئول اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا و مسئول اجرای نظارت‌هاست و حراست‌های ادارات، بسیج و نیروی انتظامی نیز بیش از پیش و بیشتر از گذشته، پای کار خواهند بود.  

او تاکید کرد:هیچ اداره‌ای حق خدمات رسانی  به افراد بدون ماسک   را ندارند و در صورت مشاهده با مدیر ان اداره برخورد می‌شود.

خادمی با بیان اینکه  مصوبات و محددویت های تصویب شده جدید اطلاع رسانی خواهند شد ،گفت:  همه باید همکاری کنند تا بتوانیم از وضعیت نامناسب قرمز فعلی خارج شویم.

 او ادامه داد: مردم  در شرایط فعلی، به هیچ عنوان آیین‌های تشییع همراه ازدحام جمعیت برگزار نکنند و در محل آرامستان‌ها در قالب ازدحام جمعیت، حاضر نشوند و از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت تحت هر عنوانی باشد دوری کنند.

 خادمی عنوان کرد:  لرستان یک استان کمتربرخوردار است و طبیعی است که امکانات و تجهیزات و زیرساخت‌های درمانی آن، کمتر از استان‌های برخوردار است و به همین علت، همگی باید با جدیت بیشتری، دستورات و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا را رعایت کنیم.

 او یادآورشد: در ماههای اخیر مردم همکاری‌های خوبی داشتند و کادردرمان بسیار فعال بودند و استان ما در شرایط حادی نبود و امیدوارم در این مرحله هم که نزدیک به شرایط حاد شده‌ایم بتوانیم به سلامت از این مرحله  عبور کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز