سرپرست ورزش و جوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

لرستان باداشتن جوانان مستعد ظرفیت خوبی درورزش دارد/ رویکرد کارتیمی در حوزه های مختلف ورزش وجوانان استان / لزوم نخبه گزینی و نخبه پروری در دوبخش ورزش و جوان

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۱۵۶۶
لرستان باداشتن جوانان مستعد ظرفیت خوبی درورزش دارد/  رویکرد کارتیمی در حوزه های مختلف ورزش وجوانان استان / لزوم  نخبه گزینی و نخبه پروری در دوبخش ورزش و جوان
حشمت الله امان الهی از برنامه های خود درحوزه های مختلف خبرداد و گفت :همدلی در بین جامعه ورزش و جوان میتواند زمینه ساز موفقیت ها شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی روز شنبه در این گفت وگو بابیان اینکه ورزش فقط یکی از نیازهای قشر جوان است ،اظهار کرد: حوزه ورزش و جوانان بسیار گسترده است و به دنبال برقراری  توزان در تمامی حوزه ها هستیم.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان بر رویکرد کارتیمی در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود: هرجا امورات به صورت گروهی و همدلی درکنار تخصص انجام شد موفقیت حاصل شد.

او همچنین از اجرای طرح های مختلف در حوزه ورزش و جوان لرستان خبرداد و یادآورشد: پیرو برنامه ها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان با کمک متخصصین تلاش خواهیم کرد تحول خوبی درراستای رضایتمندی جامعه مخاطب داشته باشیم.

امان الهی بااشاره به اینکه نخبه گزینی و نخبه پروری در دوبخش ورزش و جوان می تواند استان را مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان کند ،خاطر نشان کرد : استان ما پیشینه ی خوبی در تحویل قهرمان و پهلوانان اخلاق مدارداشته، این روال باید ادامه پیدا کند.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان تاکید کرد: توسعه متوازن زیر ساخت‌های ورزشی، افزایش کمیت و کیفیت سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با روش های به روز از جمله برنامه های آتی است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز