سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ:

احداث سالن ورزشی "خور" در مراحل پایانی است/تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری هشتگرد اعتبار میلیاردی می‌خواهد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۱۶۳۵
احداث سالن ورزشی خور در مراحل پایانی است/تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری هشتگرد اعتبار میلیاردی می‌خواهد
سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان دو پروژه ناتمام ورزشی دارد، گفت: با تکمیل پروژه های تعریف شده در دو سال گذشته سرانه فضای ورزشی این شهرستان در حال حاضر به 1.2متر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، جواد روستاکاری اظهارکرد:روز شنبه گذشته بازدیدی از پروژه های ورزشی شهرستان با حضور مدیرکل ورزش وجوانان صورت گرفت و متولی جدید ورزش استان در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.

وی افزود: احداث ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان به عنوان یک طرح ملی از دهه 80 آغاز شده اما متاسفانه تاکنون از پیشرفت فیزیکی لازم برخوردار نبوده و پیشنهاد کرده ایم با توجه به فقدان اعتبار لازم در فاز نخست زمین چمن ورزشگاه تکمیل و در چرخه بهره برداری قرار بگیرد.

روستاکاری تصریح کرد: تکمیل سکوهای ورزشگاه نیاز به اعتباری چند ده میلیارد ریالی دارد و این در حالی است که می توان با اختصاص اعتباری محدود زمینه بهره برداری از زمین چمن وبرگزاری مسابقات استانی و شهرستانی را در آن فراهم کرد.

متولی ورزش وجوانان ساوجبلاغ در ادامه به دیگر پروژه شاخص شهرستان یعنی سالن ورزشی خور اشاره کرد و گفت: این سالن چند منظوره 1200 نفره به عنوان یکی از بزرگترین سالن های ورزشی واقع شده در بافت روستایی مطرح است.

وی افزود: خوشبختانه این پروژه پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد دارد و تنها برای بهره برداری نیازمند نصب کفپوش است که امید می رود با انجام این مهم شهرستان ساوجبلاغ از یک سالن ورزشی استاندارد و مسابقاتی بهره مند شود.

روستاکاری در پایان با بیان اینکه این شهرستان به مدد حمایت های صورت گرفته مسئولان شهرستانی واستانی پروژه های نیمه کاره خود را در دو سال اخیر به سرانجام رسانده است گفت: تمام تمرکز ما بر روی دو پروژه موجود است و تلاش می کنیم آنها را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز