معاون سازمان صمت استان سمنان:

۷۰۸ مورد تخلف صنفی در استان سمنان شناسایی‌شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۱۶۴۲
۷۰۸ مورد تخلف صنفی در استان سمنان شناسایی‌شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری ۷۰۸ مورد تخلف صنفی شناسایی‌شده و ۷۹ مورد نیز در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه میزان گزارش‌ها و شکایات مردمی از اصناف استان سمنان در شش ماه ابتدای سال جاری ۲۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در این مدت ۷۰۸ مورد تخلف صنفی شناسایی‌شده است.

وی بابیان اینکه ۷۹ مورد از گزارش‌ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در دست بررسی قرار دارد، اضافه کرد: ۷۸۶ مورد از گزارش‌ها نیز غیر متخلف بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به روش‌های ثبت شکایات مردمی از واحدهای صنفی بیان کرد: شماره تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه برخط اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

یحیایی تسریع در رسیدگی به شکایات، شفافیت، کنترل و انضباط اداری، صرفه‌جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی از اهداف اصلی راه‌اندازی سامانه اصناف اعلام کرد و گفت: بهبود فرآیند خدمت‌رسانی مطلوب از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز